reede, 23. jaanuar 2009

Margit: veidi google analüütikat

Meie sait aitakodutut.blogspot.com avanes avalikkusele 19.01.09. Kampaania veel jätkub, tibusid lugesin 00.00 24.01.09 ja tibusid näidati 22. jaanuari seisuga ehk siis mis juhtus 3 päevaga.

* 19.- 22. jaanuar 386 külastust, 1146 leheklikki

* Populaarseim külastuspäev 21. jaanuar (166 in.)

* Keskmine viibimise aeg saidil 3.03 minutit

* populaarsemad kohalejõudmised - aitakodutut.blogspot.com; orkut.com; tartu.ee.
Lisaks triinu; live.hot.ee; heategu.ee; intranet.rm.sise; buduaar.com; isetegija.net; kodutud.ee jne

* Populaarsemad olid avaleht ja videolugu

* Kuidas me Eestit vallutasime:
Tallinn (279), Tartu (218), Pärnu (11), Keila (9), Viljandi (6), Rakvere (6) , Jõhvi (4), Haapsalu (3), Kuressaare (3), Võru (3), Paide (1).

* Imetabane external lingi jälitamise kood ei hakanud tööle, mina ei suutnud neid andmeid leida :(.
Site overlay pakub võimalust küll uudistada, kuhu lehel on klikatud, kuid minu mõistus jääb selle tõlgendamisel hätta. Kas 48 % märgistus lingil annab mõista, et 48 % kogu külastajatest on sinna lingile klikkinud? Oleks see vaid nii, et hanzanet meie külastajatelt nii palju tähelepanu sai.
Kui keegi seletaks, oleks hea meel.

Kommentaare ei ole: