neljapäev, 16. oktoober 2008

Margit: sotsiaalse iseloomuga kampaaniad

Panen siia mõned näited sotsiaalse iseloomuga kampaaniatest.
Mina pigem näeks antud hetkel meie projekti kui sotsiaalset kampaaniat, mille üks osa on konkreetse info viimine sihtgrupini (kodututega MTÜ tegevuse kohta info andmine). Selle, milline meie projekt lõplikult hakkab välja nägema, saame ühiselt kokkusaamisel kokku leppida.

Seniks aga....

Uurisin AdvertisingAge`i, aga midagi väga teravat silma ei paistnud. Tundub, et peamiselt on sealsed näited kas ärimaailma turunduse kohta ja põhinevad tekstil internetis (blogid, kirjad, turundustekst). Seega kuna minu mõtteid on haaranud hetkel visuaalid ning ka liikuvad (lihtsa sõnumiga) visuaalid, toon siia mõned näited youtube`i videotest. Proovin leida ka plakateid.

Miks on jumal olemas?


Hea sõnum! Mõtlemapanev ning suunab väärtuste ümberdefineerimisele. Autoriteedi kasutamine ning kaasamõtlemist nõudes sõnum on selle reklaami võtmeks.
Kuigi siin on teemaks usuõpetuse promomine, annaks siinseid võtteid kasutada empaatia tekitamiseks ja kodutusest mõtlemapanekuks.

Anoreksia

Lühike ja lööv, vaid 30 sekundit! Ja šokeeriv, kas pole? Väga lühike ja üheseltmõistetav tekstiline sõnum lõpus. Šokeerivus võiks olla see detail, mis paneb mõtlema (ja järgmisel korral käitumist muutma?).

Järgnevad näited klippidest, mille tegemiseks on kasutatud vähe ressurssi. Teleekraanil pole neid näinud, järelikult levivad youtube`s ja internetis.

Laps ei ole nukk.

-> ...Kodutu on inimene!

Ole normaalne! Kasvame koos! on Lääne-Viru noortetoa kampaania, mis on suunatud teismelistele noortele ja nende vanematele. Klippide põhiidee paistab noorte enda poolt välja mõeldud olema. Klippe leiab youtube`st päris mitu. Andekas on rollidevahetus, lapsed ja vanemad on vahetanud kohad.



Kui vahetaksid koha kodutuga Sina?

Kommentaare ei ole: