kolmapäev, 29. oktoober 2008

Merje: mõned head sotsiaalse kampaania näited

Vähemalt esimesed kaks on minu jaoks tõeliselt liigutavad.



Shokeeriv, kas pole? Idee poolest polegi meie kampaaniale väga kauge (just see "ole inimene" aspekt).



Siin päris häid klippe (küll pisut liiga kiirelt liikusid) ka kodututest. Antud kampaania on minu arvates pisut laialivalguv, kuid idee hea.

Leidsin ka ühe näite, mida annaks bänneriks kujundada.



Siin jällegi hea näide papi kasutamisest - lihtne, odav ja tabav.

4 kommentaari:

Lisainfo ütles ...

Maarjalt:Hei, See loomadega klipp oli küll päris liigutav. Bänneriga võiks ka ju midagi taolist teha nagu see mehe pilt siin. Äkki leiame kellegi, kes oleks nõus. See papp on muidu selline teistsugune, aga sellega on see, et sinna ei mahu eriti midagi ja võib segaseks jääda kui üritada mitu väikest asja sinna suruda. Mis teised arvavad?

Lisainfo ütles ...

Pappi saaks kasutada näiteks bänneri lõpuklipis (viimane slaid) ja seal oleks kampaania aadressi link.
Raskusi on hea materjali leidmisega, ilmselt tuleb ise pildistama hakata...

Littlewing ütles ...

Fotot sisse osta me vist ei jaksa nii või naa. Ja kuskilt näpata ka ei tahaks. Või on kellelgi tuttavaid poolproffe fotografeerijaid?

Margit

Lisainfo ütles ...

Triin: Foto tegemisel peame arvestama Isikuandmete kaitse seadust. Sellelt isikult tuleb kirjalik nõusolek saada. Niisama suvaliselt me ei tohi kedagi pildistada. Ja lavastatud foto ei pruugi tulla nii šokeeriv.