laupäev, 11. oktoober 2008

Margit: projekti eesmärgi täpsustus

Tere!

Suur tänu mind enda gruppi kutsumast! Püüan nüüd teile järele jõuda :).

Aitäh Merjele aktiivselt tegutsemast ning infot koondamast. Oli huvitav ja informatiivne lugemine.

Enne enda konkreetsete mõtete juurde minemist, täpsustaks veel meie eesmärki. Kas ma saan õigesti aru, et praeguseks kirjapandu põhjal on meie tööl kaks põhilist eesmärki:

- Teavitada Tartu linna elanikke kodututele mõeldud päevakeskuse olemasolust ning teenustest.
- Tõsta üldisemalt (linna)kodanike teadlikkust „kodutusest“ kui nähtusest ning suurendada nende empaatiat kodutute suhtes.

Või on pigem üks või teine? Või veel midagi kolmandat, mis mul kahe silma vahele jäänud? Sellest lähtuvalt me ju otsime ja arendame strateegiaid, pean seda väga oluliseks täpsustuseks, et eesmärgid oleksid kõigile arusaadavalt kirjas.

Ühes varasemases postituses nägin sellist lauset.
„Meie projekti eesmärgiks on avalikkuse teavitamine ja taolise teenuse jätkusuutliku arengu võimaldamine.“

Mida on silmas peetud jätkusuutliku arengu võimaldamisega ning kas see juba sisaldub minu poolt kirja pandud kahes punktis? On siin mõeldud hoopis midagi muud?

2 kommentaari:

Lisainfo ütles ...

täpsustan veidi iseenda punktidena kirja pandud eesmärkide osa.

Mõtlen, et kas meie kampaania eesmärgiks on lihtsalt teavitada inimesi või ka muuta nende käitumisi ja hoiakuid?
Viimane on muidugi pikaajaline protsess ning hoiakute muutuseid ühe kampaania käigus väga suuresti ei mõjutata vist.
Minu arvates tuleb siin vahe sisse, et kas me tegeleme lihtsalt info levitamisega uuest teenusest (kodututele) või siis ka võtame laiemalt ette kodutuse kui sotsiaalse probleemi?

Margit

merje ütles ...

Aitäh huvitava postituse eest!
Ma arvan, et peaksime ehk korra kokku saama ja arutama seda eesmärki.
Esialgne mõte oli see, et otsene eesmärk võiks olla teavitada elanikkonda teenustest koduta inimestele ning kampaania laiem e kaudne eesmärk oleks ühtlasi ka probleemist kui sellisest teavitamine.
Jätkusuutlikkuse all pidasin silmas seda, et kui inimesed teavad ja kasutavad nimetatud teenuseid, võiks see ka edaspidi (ja paremini) toimida ning areneda.